.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر زمان امتحانات نمونه دولتی و تیزهوشان شایعه است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: آزمون نمونه دولتی ۲۰ تیر و آزمون تیزهوشان ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود و زمان آن تغییر نکرده است.

به گزارش شمال نیوز، اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: زمان امتحانات نمونه دولتی و تیزهوشان هیچ تغییری نکرد و خانواده‌ها به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

 

او افزود: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی در مازندران، همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیر ماه امسال خواهد بود.

 

نظری گفت: در مازندران تعداد مدارس متوسطه دوم ۳۸ مدرسه نمونه دولتی بوده که ۱۹ مردسه دخترانه و ۱۹ مدرسه پسرانه است.

 

۲۷ تیر ماه آزمون تیزهوشان برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آزمون تیزهوشان از ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت پایه نهم به دهم در صبح روز جمعه ۲۷ تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: آزمون تیزهوشان از ششم به هفتم ساعت ۹ صبح و پایه نهم به دهم ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

 

او افزود: پذیرش دانش آموزان در پایه نهم به دهم در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان منوط به کسب نمره مورد نظر در نمونه برگه هدایت تحصیلی است.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: اگر دانش آموز در آزمون قبول شود، اما حداقل نمره را برای ورود به رشته‌ای که قبول شده کسب نکند، قبولی آن رد می‌شود.

 

نظری افزود: برای پایه ششم به هفتم آزمون برگزار نخواهد شد و بر اساس سوابق تحصیلی، فعالیت‌های آموزشی، تربیتی، پرورشی و مقام‌های ورزشی امتیاز بندی و انتخاب می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.